FødevareWatch

Gammelt sodavandsbrand tager cocktailkampen op med kendt tonic

Langt fra alle danskere kender det britiske sodavandsbrand Fentimans trods virksomhedens efterhånden 112 år lange historie. Men et øget fokus på high-end-produkter har nu åbnet en mulighed, som virksomheden med nyt dansk sats ikke vil lade glide forbi.

Premiumiseringen ruller henover næsten alle føde- og drikkevarekategorier, og i kategorien for sodavand og mix til drinks finder man ingen undtagelse for lige netop den regel.

Der sker noget i toppen af drikkevaremarkedet, og det sker i den grad også i Danmark, så efter nogle år med en god, men dog begrænset distribution vil vi nu lidt bredere ud."

Lars Smidt, adm. direktør, Fentimans Danmark

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier