Gammelt sodavandsbrand tager cocktailkampen op med kendt tonic

Langt fra alle danskere kender det britiske sodavandsbrand Fentimans trods virksomhedens efterhånden 112 år lange historie. Men et øget fokus på high-end-produkter har nu åbnet en mulighed, som virksomheden med nyt dansk sats ikke vil lade glide forbi.

Premiumiseringen ruller henover næsten alle føde- og drikkevarekategorier, og i kategorien for sodavand og mix til drinks finder man ingen undtagelse for lige netop den regel.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også