FødevareWatch

Salget af dyr spiritus voksede med 20 pct

Pernod Ricard Danmark nyder godt af den spiritusudvikling, som betyder, at der bliver solgt flere dyre spiritusdråber til kræsne danskere. På et år er salget ifølge selskabet gået frem med 20 pct.

Antonio Duva, adm. direktør for Pernod Ricard Danmark, noterer sig en voldsom vækst i salget af dyrere spiritus til danskerne.

De seneste års øgede fokus på dyrere spiritus gavner et selskab som Pernod Ricard, der oplever et øget af salg af blandt andet årgangspiritus.

Den den danske afdeling af den franske spirituskoncern Pernod Ricard kan i det kommende regnskab fremvise en omsætning for virksomhedens portefølje af luksus-spiritus med produkter som Martell Cordon Blue, The Glenlivet 18 og Chivas Regal 18 på mere end 12 millioner kr. i sidste regnskabsår.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier