Erhvervslivets våde julegaver splitter vinsektoren

Julen har klassisk været den vigtigste tid for landets vingrossister. Men i 2008 slog finanskrisen dog et gevaldigt hul i markedet, og siden er vinsalget til erhvervskunder i julen blevet mere fragmenteret.
Foto: Adrian Joachim.
Foto: Adrian Joachim.

Finanskrisen slog i perioden omkring 2008 et hul i det ellers store og stabile salg i julemånederne november og december, hvor mange erhvervsdrivende traditionelt købte masser af vingaver til dets ansatte.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også