Ølversionen af Aarstiderne: "Aldrig mere ikke øl på en fredag"

Måltidskassen har fået en fætter. I ham er der dog ikke fisk, kød og grønt, men øl - specialøl. Firmaet Beer Buddy vil leverer fyraftensøl til det danske kontormiljø. Inspireret af Netflix kører de med let opsigelige abonnementer.
Ejerne af virksomheden Beer Buddy Simon Charles Jones-Mortensen (til venstre) og Michael Schlenzig (til højre). Foto: Af Sacha Sennov. | Foto: Sacha Sennov
Ejerne af virksomheden Beer Buddy Simon Charles Jones-Mortensen (til venstre) og Michael Schlenzig (til højre). Foto: Af Sacha Sennov. | Foto: Sacha Sennov

Det er overraskende nok blevet fredag igen. Klokken er 16.00, og folk på kontoret skal have en fyraftensøl sammen, inden weekenden begynder. Men køleskabet er tomt. Igen har nogen glemt at købe øl.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også