Bitter eftersmag på bundlinjen hos Froosh med den søde frugtjuice

Smoothie-mærket Froosh fik et større minus på bundlinjen ved 2015-regnskabet, og bruttofortjeneste blev vendt til tab. De dårlige resultater skyldes investeringer i ambitionerne om at blive større end konkurrenten Innocent, fortæller den danske direktør.
Froosh går yderligere i minus i 2015. | Foto: Presse/Froosh
Froosh går yderligere i minus i 2015. | Foto: Presse/Froosh

Det har i efterhånden mange år været en udfordring for Froosh at tjene penge på smoothie-forretningen, og ved dette regnskab sank bundlinjen yderligere. I 2014 endte årsresultatet på minus 3,4 mio. kr., men faldt yderligere med 23 pct. i 2015. Dermed endte resultatet på hele minus 4,2 mio. kr.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter