Ingen sure citroner i dansk juice

Juicer og smoothies er fortsat populære hos danskerne, og det skinner igennem i virksomhedenes regnskaber. FødevareWatch har gennemgået syv selskabers nøgletal, og tendensen er overvejende opadgående.
De frugtrige drikke er fortsat populære blandt danskerne, og det afspejler sig efterhånden også i producenternes selskaber. | Foto: DITTE VALENTE/POLFOTO/ARKIV
De frugtrige drikke er fortsat populære blandt danskerne, og det afspejler sig efterhånden også i producenternes selskaber. | Foto: DITTE VALENTE/POLFOTO/ARKIV

Juicer og smoothies har i lang tid været populære blandt danskerne, og der findes i dag et stort antal af kogebøger, kure og virksomhedskoncepter, som alle beskæftiger sig med de frugtrige drikke.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter