Rynkeby går i grøntsagerne

Som led i Rynkeby-strategien om at ramme forbrugerne, hvor de flytter sig hen, er den fynske juice- og saftproducent gået ombord i trenden med at drikke pressede grøntsager.
Fremover vil Rynkeby dyrke danskernes trang til pressede grøntsager og forsøge at vinde nye markedsandele med ny produktserie.
Fremover vil Rynkeby dyrke danskernes trang til pressede grøntsager og forsøge at vinde nye markedsandele med ny produktserie.

Det er ikke længere nok at presse et æble og en appelsin, når man vil sælge danskerne et godt glas juice. I dag skal det kølige glas indeholde mere end en bunke c-vitaminer, og det har man fået øjnene op for i Rynkeby, hvor man nu er klar med en grøntsagsjuice.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter