Pernod får fornyet Havana Club-varemærke

Den franske spirituskoncern Pernod Ricard og den cubanske regering har fået fornyet deres amerikanske varemærkebeskyttelse af rommen Havana Club. Dermed ser en juridisk kamp med rivalen Bacardi ud til at fortsætte.
Foto: Remy De La Mauviniere/AP/POLFOTO/arkiv
Foto: Remy De La Mauviniere/AP/POLFOTO/arkiv

Det amerikanske patent- og varemærkekontor (USPTO) har sent sidste uge valgt at forny en registrering af rommen Havana Club som beskyttet varemærke i USA. Det skriver den franske spirituskoncern Pernod Ricard i en pressemeddelelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter