Pernod serverer vækst og opretter nordamerikansk afdeling

Den franske spirituskoncern Pernod Ricard er gået frem på både top- og bundlinje de seneste seks måneder og opretter nu en selvstændig afdeling for sin vigtige nordamerikanske forretning.
Foto: Remy De La Mauviniere/AP/POLFOTO/arkiv
Foto: Remy De La Mauviniere/AP/POLFOTO/arkiv

Den franske spirituskæmpe Pernod Ricard har tilsyneladende lagt et hårdt 2014/2015, med store problemer i Kina og markante nedskrivninger på et af sine vigtigste brands, bag sig, og selskabet kan melde om vækst i både omsætning og indtjening i første halvår af 2015/2016.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu