Specialkaffen har vokseværk i BKI Foods

Forskellige kaffesorter, helbønner og diverse ristninger er det nye sort hos kaffeproducenten BKI, der har øget omsætningen inden for specialkaffe markant de senere år. Blandt andet gennem lanceringen af et brand som Black Coffee Roasters.
Foto: Casper Dalhoff / Ritzau Scanpix
Foto: Casper Dalhoff / Ritzau Scanpix
AF BRITT ESROM

BKI – kaffen alle kan li’. Hvis der er ét produkt, som BKI Foods er historisk kendt for, så er det nok den traditionelle filterkaffe. Men inden for de senere år har virksomheden føjet flere specialkaffer til varesortimentet. En udvidelse, der både kan ses på omsætningen og markedsandelen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også