FødevareWatch

Specialkaffen har vokseværk i BKI Foods

Forskellige kaffesorter, helbønner og diverse ristninger er det nye sort hos kaffeproducenten BKI, der har øget omsætningen inden for specialkaffe markant de senere år. Blandt andet gennem lanceringen af et brand som Black Coffee Roasters.

Foto: Casper Dalhoff / Ritzau Scanpix

BKI – kaffen alle kan li’. Hvis der er ét produkt, som BKI Foods er historisk kendt for, så er det nok den traditionelle filterkaffe. Men inden for de senere år har virksomheden føjet flere specialkaffer til varesortimentet. En udvidelse, der både kan ses på omsætningen og markedsandelen.

Det fortæller Kristian Zacho, som er Brand Manager og marketingansvarlig for kaffekategorien i BKI Foods, som dog ikke vil fortælle, hvor meget omsætningen specialkaffen fylder i regnskabet.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Nye kundeaftaler skal løfte Hørkrams høje vækstmål

Omsætningen i Hørkram Foodservice skal ifølge selskabets målsætning hæves med knap 1 mia. kr i år. Vejen derhen lyder på nye aftaler og mere fart på i et buldrende marked, fortæller adm. direktør Preben Kristensen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier