FødevareWatch

I faderens og Basses og juicens navn...

Som søn af en af landets mest fremtrædende forretningsmænd fik Kaspar Basse detailhandlens ABC foræret i vuggegave. Men det var først, da faren døde, at sønnen kunne skabe sit eget navn. I Joe & the Juice gør Kaspar Basse generte gymnasiedrenge til flirtende supersælgere. Han tatoverer sine sejre på kroppen, og hans mål er ikke bare at blive større end Starbucks. Kaspar Basses mål er at skabe verdens mest eftertragtede ungdomskultur.

Foto: Jens Dresling/POLFOTO/arkiv

SOMMEREN 2015, GRØNNEGADE 10, KØBENHAVN K
- En 35-årig mand med rodet blondt hår og Ray-Ban-solbriller er ved at lukke sig ind på sin arbejdsplads. Han er iklædt lyseblå denimskjorte, stort ur og bare ankler i skoene. Han hedder Philip Finsteen, men hans venner kalder ham bare ”Pippo”. Det gør hans chef også. For Philips chef er hans bedste ven.

Engang arbejdede Philip som model i Milano. Da han flyttede tilbage til Danmark, fortalte en af hans venner ham, at der var åbnet en juicebar. Det var lige noget for Philip. Han vidste i forvejen en masse om sundhed og kalorier, for "som model lever man nærmest kun af tun," siger han. Så han søgte og fik stillingen som ”juicer”.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier