I faderens og Basses og juicens navn...

Som søn af en af landets mest fremtrædende forretningsmænd fik Kaspar Basse detailhandlens ABC foræret i vuggegave. Men det var først, da faren døde, at sønnen kunne skabe sit eget navn. I Joe & the Juice gør Kaspar Basse generte gymnasiedrenge til flirtende supersælgere. Han tatoverer sine sejre på kroppen, og hans mål er ikke bare at blive større end Starbucks. Kaspar Basses mål er at skabe verdens mest eftertragtede ungdomskultur.
Foto: Jens Dresling/POLFOTO/arkiv
Foto: Jens Dresling/POLFOTO/arkiv
ISABELLA ALONSO DE VERA HINDKJÆR

SOMMEREN 2015, GRØNNEGADE 10, KØBENHAVN K
- En 35-årig mand med rodet blondt hår og Ray-Ban-solbriller er ved at lukke sig ind på sin arbejdsplads. Han er iklædt lyseblå denimskjorte, stort ur og bare ankler i skoene. Han hedder Philip Finsteen, men hans venner kalder ham bare ”Pippo”. Det gør hans chef også. For Philips chef er hans bedste ven.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter