FødevareWatch

Danske Teedawn vil sælge letøl for 50 mio

En alternativ tilgang til afsætning og markedsføring har krævet meget arbejde i startup-virksomheden Teedawn, som sælger letøl. Godt et år efter lancering er stifter Henrik Wiese klar med ny målsætning.

Det vælter ud med specialøl og ofte har de et par procenter mere med ombord end de traditionelle pilsnerøl.

I et forsøg på at gå en anden vej og finde et hul i markedet lancerede startup-virksomheden Teedawn sidste sommer fire lavalkoholiske øl, og godt et år senere har man gjort sig mange erfaringer med både detailhandel og markedsføring, forklarer direktør og stifter Henrik Wiese.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Isproducenterne melder klar til at kæmpe om sommermarkedet

De danske isproducenter forventer, at de får en af de bedste sæsoner nogensinde, og alle har de en formel for, hvordan de skal vinde danskernes gunst. Der er dog ikke én formel, der er ens, men der er utallige nye produkter og tiltag på vej.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier