FødevareWatch

Danske Teedawn vil sælge letøl for 50 mio

En alternativ tilgang til afsætning og markedsføring har krævet meget arbejde i startup-virksomheden Teedawn, som sælger letøl. Godt et år efter lancering er stifter Henrik Wiese klar med ny målsætning.

Det vælter ud med specialøl og ofte har de et par procenter mere med ombord end de traditionelle pilsnerøl.

I et forsøg på at gå en anden vej og finde et hul i markedet lancerede startup-virksomheden Teedawn sidste sommer fire lavalkoholiske øl, og godt et år senere har man gjort sig mange erfaringer med både detailhandel og markedsføring, forklarer direktør og stifter Henrik Wiese.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier