
Lokale fødevarer, friskbagt brød og kvalitetskød har de seneste par år været del af kampen mellem de danske dagligvarekæder. Det gælder fortsat, men samtidig satses nu også endnu mere på vin i supermarkeder og discountkæder.
En opgørelse fra konsulenthuset ICoICo viser, at vin i første halvår 2015 overhalede kolonialvarer i antal kampagner gennem tilbudsaviserne.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementMere fra FødevareWatch
Maltdirektør efter værste år i årtier: "Det er meget ubehageligt"
Udfordringerne har aldrig været større i Sophus Fuglsang Export-Maltfabriks over hundredårige lange virke, som i det seneste år. Det nye regnskab viser største dyk på bundlinjen i topchefens hukommelse. Virksomheden er dog godt polstret, forsikrer han, men han frygter den usikkerhed, som energikrisen lige nu medfører.