FødevareWatch

Nyt koncept skal banke SuperBrugsens vinsalg op

Detailkæden er efterhånden ved at være i mål med ny vinsatsning i de 230 butikker. Samlet skal de nye vinafdelinger løfte vinsalget markant.

Foto: Colourbox

Det er efterhånden svært at finde sten, som ikke har været været vendt i det seneste år, hvis man tager et kig ind i en af landets omkring 230 SuperBrugsen-butikker.

Coops manifest Coop & Co ændrer konstant på sortimentet i fødevaresektionerne, og efterhånden er omkring halvdelen af butikkerne overgået til det nye Koncept15, som kædedirektør Kenneth Pedersen forventer fuldt implementeret inden årets udgang.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Milliardkoncern løfter indtjeningen på kager og slik

Kage- og konfekturekoncernen Givesco er lykkedes med at forbedre indtjeningen i løbet 2021, men ikke helt nok ifølge ledelsen. Koncernen har med sit store detailfokus også løftet omsætningen til lige knapt 3 mia. kr.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier