Nyt koncept skal banke SuperBrugsens vinsalg op

Detailkæden er efterhånden ved at være i mål med ny vinsatsning i de 230 butikker. Samlet skal de nye vinafdelinger løfte vinsalget markant.
Foto: Colourbox
Foto: Colourbox

Det er efterhånden svært at finde sten, som ikke har været været vendt i det seneste år, hvis man tager et kig ind i en af landets omkring 230 SuperBrugsen-butikker.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også