FødevareWatch

Nyt SuperBrugsen-koncept har været til første eksamen

Modsat Coop-kollegerne i Dagli'Brugsen har den kolde sommer ikke i samme grad præget købelysten i SuperBrugsens kæder. Det overrasker kædedirektøren, der kigger på årsagerne bag.

Foto: Lars Krabbe/Polfoto/Arkiv

2015 har ligesom i de øvrige Coop-kæder været en omskiftelig affære i supermarkedskæden SuperBrugsen. Implementeringen af et nyt stort koncept har fyldt meget, men kædedirektør kan efter årets første syv måneder slå et par stiplede streger under en overraskende positiv periode.

"Vi ligger et pænt stykke over indeks 100, både hvad angår omsætning og indtjening, og vi ligger også over de forventninger, som vi selv havde til året," siger kædedirektør Kenneth Pedersen til FødevareWatch.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Milliardkoncern løfter indtjeningen på kager og slik

Kage- og konfekturekoncernen Givesco er lykkedes med at forbedre indtjeningen i løbet 2021, men ikke helt nok ifølge ledelsen. Koncernen har med sit store detailfokus også løftet omsætningen til lige knapt 3 mia. kr.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier