FødevareWatch

Japansk spirituskæmpes bundlinje falder trods solid salgsvækst

Den japanske spiritusproducent Suntory Holdings, som sidste år købte Beam Inc., går pænt frem på omsætningen i de første seks måneder. Men der er stadig stor nedgang at spore i indtjeningen.

Foto: Koji Sasahara/AP Photo/Polfoto

Der er tilsyneladende flere og flere forbrugere, der gør som Bill Murray i filmen ”Lost in Translation” og vælger whisky af mærket Suntory, når de skal slappe af.

I hvert fald kan den japanske spirituskæmpe af samme navn melde om en solid vækst i omsætningen i det seneste kvartal og halvår. Men selskabet har umiddelbart svært ved at få det enorme salg til at bonne ud på bundlinjen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier