FødevareWatch

Amerikansk bryggeri hæver bundlinjen trods salgsnedgang

MillerCoors kan til trods for en dykkende omsætning se sit nettoresultat stige pænt i andet kvartal og dermed også første halvår af 2015.

Foto: SABMiller/PR

Det amerikanske bryggeriselskab MillerCoors, der en joint venture ejet af koncernerne Sabmiller og Molson Coors, oplever en tilbagegang i omsætningen i det seneste kvartal. Men da omkostninger, både til salg af produkter og af mere generel natur, falder, ender det alligevel med et pænt hop opad på bundlinjen.

Det skriver Sabmiller i en pressemeddelelse.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier