FødevareWatch

MillerCoors tjener flere penge på mindre øl

Den amerikanske bryggeriforretning MillerCoors har hævet nettoresultatet med næsten 8 pct. i tredje kvartal til trods for en mindre nedgang i salgsvolumen.

Luksusøllen Redd's fra producenten MillerCoors på hylderne i USA | Foto: SABMiller/PR

Den amerikanske bryggerivirksomhed MillerCoors, der er et datterselskab til den internationale gigant og Carlsberg-rival SABMiller, har solgt mindre øl i årets tredje kvartal, end man gjorde i samme periode af 2013. Men alligevel formår koncernen at fremvise vækst på bundlinjen.

Det viser det netop aflagte regnskab for tredje kvartal 2014 ifølge en pressemeddelelse.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Gorillas fyrer 300 ansatte – fremtid i Danmark er uvis

Hård konkurrence på ”last mile delivery”-markedet får tyske Gorillas til at skære til og sadle om. Fremover vil fokus være på Tyskland, Frankrig, Holland, Storbritannien og USA, mens fremtiden for den danske forretning hænger i en tynd tråd.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier