FødevareWatch

MillerCoors tjener flere penge på mindre øl

Den amerikanske bryggeriforretning MillerCoors har hævet nettoresultatet med næsten 8 pct. i tredje kvartal til trods for en mindre nedgang i salgsvolumen.

Luksusøllen Redd's fra producenten MillerCoors på hylderne i USA | Foto: SABMiller/PR

Den amerikanske bryggerivirksomhed MillerCoors, der er et datterselskab til den internationale gigant og Carlsberg-rival SABMiller, har solgt mindre øl i årets tredje kvartal, end man gjorde i samme periode af 2013. Men alligevel formår koncernen at fremvise vækst på bundlinjen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier