FødevareWatch

MillerCoors øger top og bund

Bryggeriselskabet MillerCoors går frem på både omsætning og nettoresultat i årets andet kvartal.

Det amerikanske bryggeriselskab MillerCoors har øget sit salg af øl og sin indtjening i andet kvartal af 2014. Det skriver selskabet i en pressemeddelelse.

I alt omsatte man i andet kvartal for 2,207 mia. dollar, hvilket er 2,2 pct. mere end den samme periode af 2013. Samtidig øger man det underliggende nettoresultat med 8 pct. til 445,7 mio. dollar.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier