
Det amerikanske bryggeriselskab MillerCoors, der er oprettet som en joint venture mellem Sabmiller og Molson Coors, kan se sin indtjening stige i årets første kvartal til trods for et marginalt dyk i salget. Det viser de netop offentliggjorte kvartalstal fra selskabet.
Selskabet, der sælger øl i USA og Puerto Rico, melder om en samlet omsætning i kvartalet på 1,775 mia. dollars (11,8 mia. kr.), hvilket er 0,9 pct. lavere end samme kvartal sidste år. Men samtidig har MillerCoors formået at hæve nettoomsætningen per tønde øl solgt med 1,5 pct. og at nedbringe sine omkostninger med 2,3 pct.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app