Når kaffen er bæredygtig vil de unge være med

Peter Larsen Kaffe satsede på fairtrade, før det kom på mode. Nye produkter og kvalitet har sikret selskabet en voksende niche i Danmark. Koldbrygget kaffe og iskaffe er de nyeste produkter.
Foto: Astrid Dalum
Foto: Astrid Dalum
AF JENS ERIK RASMUSSEN

Duften af kaffe fornemmes allerede når bildøren åbnes på gæsteparkeringen hos Peter Larsen Kaffe. Den bliver endnu mere nærværende, når glasdørene til hovedkvarteret i Viborg åbnes. De gamle, smukke og blankpolerede kaffemøller i receptionen understreger, at vi er kommet til et mekka for den mørke drik, som hver dansker synker knap 4 kopper af om dagen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter