Når kaffen er bæredygtig vil de unge være med

Peter Larsen Kaffe satsede på fairtrade, før det kom på mode. Nye produkter og kvalitet har sikret selskabet en voksende niche i Danmark. Koldbrygget kaffe og iskaffe er de nyeste produkter.
Foto: Astrid Dalum
Foto: Astrid Dalum
AF JENS ERIK RASMUSSEN

Duften af kaffe fornemmes allerede når bildøren åbnes på gæsteparkeringen hos Peter Larsen Kaffe. Den bliver endnu mere nærværende, når glasdørene til hovedkvarteret i Viborg åbnes. De gamle, smukke og blankpolerede kaffemøller i receptionen understreger, at vi er kommet til et mekka for den mørke drik, som hver dansker synker knap 4 kopper af om dagen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også