FødevareWatch

Royal Unibrew og AGF indgår stor sponsoraftale

Der er godt nyt til fodboldklubben AGF, som til hverdag frister en tilværelse i fodboldens 1. division.

Foto: Ida Munch/POLFOTO/arkiv

Fodboldklubben AGF har i dag gode nyheder.

Klubben fra Fredensvang har nemlig indgået en sponsoraftale med bryggeriet Royal Unibrew, som indebærer, at Ceres-logoet vender tilbage på "De Hvie's" spilletrøjer fra forårssæsonens start. Derudover omdøbes C-tribunen på stadion til "Ceres-tribunen."

Fra sommer skal stadion i Aarhus samtidig omdøbes til "Ceres Park."

Det oplyser de to selskaber i en pressemeddelelse onsdag middag.

Nyheder kommer samme dag, som den hidtidige trøjesponsor, Yousee, meddeler, at selskabet trækker sig efter tre år som trøjesponsor.

Fra sommer skal hele stadion i Aarhus samtidig omdøbes til "Ceres Park og Arena." Indtil nu har stadionet i Aarhus heddet NRGI Park, men det får altså ende fra og med sommer af, da NRGI stopper som stadionsponsor. Den nye aftale om navnerettigheder til stadionet gælder til 2020.

Det er fjerde gang siden 1990'erne, at AGF's spillertrøje vil bære logoet af den lokale Ceres-øl.

Finsk Unibrew-konkurrent kæmper med faldende øltørst

Storinvestorer dropper Carlsberg

40 mio. liter sodavand er flyttet hjem til Danmark

Mere fra FødevareWatch

Diningsix-direktør takker af

Restaurantkoncernens adm. direktør giver i stedet stafetten videre til medstifter, mens han selv fortsætter som kommerciel direktør udstationeret i London.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier