Kornmarker og slidt arbejdstøj skal sælge flere Carlsberg

Carlsberg vil tage ved lære af vinindustrien for at få forbrugerne til at se øl som et naturprodukt. Vinindustrien har længe haft succes med at sælge forbrugerne billedet af drueplukkende bønder.
Foto: Lars Krabbe
Foto: Lars Krabbe
AF METTE KRONHOLM FRÆNDE

Der er ikke udsigt til meget sol og blå himmel den dag fra 20. etage på Jørgen Buhl Rasmussens hjørnekontor på Carlsbergs hovedkvarter i Valby. Mens kontoret i sig selv er lyst og indbydende, er udsigten uden for vinduerne grå og trist over Københavns tage.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter