FødevareWatch

Spiritusvirksomhed mærker dansk cocktail-tørst

Danskerne er vilde med gode drinks, og det mærker man i familievirksomheden Hans Just Group, hvor top- og bundlinje i de seneste fem år er steget. Den samlede omsætning har for længst rundet milliarden.

Foto: Thomas Borberg

Fem år med konstant fremgang på toplinjen og en bundlinje, der har fulgt med siden 2009/2010, vidner om et rigtig godt nordisk spiritusmarked i Hans Just Group, der ledes af femte generation i form af Peter og Thomas Just Karberg.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier