FødevareWatch

Vodkafirma vil indtage svensk marked med ambassadørtaktik

Det svenske firma Virtuous Spirits har med en særlig ambassadørtaktik hurtigt fundet vej til det svenske spiritusmarked - og ambitionerne er skyhøje.

Foto: Colourbox

Ideen til Virtuous Spirits startede hos den svenske entreprenør Claes Stenmark og hans svoger Mario Löfendolk.

Efter at have brugt et år på at udvikle en vodka ud fra princippet om rene råvarer uden tilsætningsstoffer og sødemidler, startede de firma op i 2012.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Social Foodies er gået i rekonstruktion

Iskæden med syv butikker er gået i rekonstruktion efter en stribe år med milliontab og negativ egenkapital. For nylig rejste kædens revisor betydelig tvivl om den fortsatte drift i regnskabet.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier