Somersby går sin sejrsgang blandt cidere, som flere tyr til, når tørsten skal slukkes.
Bryggerigigantens cider solgte 48 procent mere i andet kvartal i år i forhold til kvartalet sidste år.
Men med fremgangen fortsætter cideren sit vokseværk. I 2013 steg salget med hele 78 procent i forhold til 2012.
Det viser Carlsbergs regnskab, der blev offentliggjort onsdag morgen.
"Somersby fortsætter med at været det hurtigst voksende cidermærke blandt de 10 største cidermærker globalt," skriver bryggeriet i regnskabet.
Somersby, der ramte markedet i marts 2008, kan nu købes på 43 markeder verden over. Den første Somersby var en æblecider, siden fulgte en med pæresmag - og siden er der fulgt flere smagsvarianter til.
Hovedårsagen for den imponerende vækst i første halvår af 2014 skyldes blandt andet fortsat positiv fremgang i Polen og lancering på nye markeder, oplyser koncernen.
Hele koncernen solgte samlet 67,7 millioner hektoliter øl i de første seks måneder af 2014, hvilket er 2,1 millioner hektoliter mindre end i halvåret 2013.
Derimod var der fremgang i Carlsbergs salg af andre drikkevarer fra 10,6 millioner hektoliter i første halvår af 2013 til 11,2 millioner hektoliter i første halvår af 2014.
Carlsberg: "Vi er pavestolte af Roskilde Festival"
Her er de dominerende fødevareselskaber i USA