Fodboldklubben F.C. København og Carlsberg har forlænget deres partnerskab yderligere fem år frem til 2029.
Den nye aftale sikrer blandt andet Parkens gæster et større udvalg af drikkevarer, nye innovative bodformater og en forvandling af C-tribunen.
Det fremgår fredag morgen af en meddelelse fra F.C. København, som er en del af det børsnoterede selskabet Parken Sport & Entertainment.
Ifølge kommerciel direktør i F.C. København, Mikkel Grove Lindsted, har parterne store ambitioner om at udvikle og forbedre oplevelsen i Parken, og derfor sættes nu gang ”i store forandringer”.
”Vi glæder os til at rulle det hele ud, og vi tør godt sige, at vi også kan byde på nogle store overraskelser undervejs,” fortæller Mikkel Grove Lindsted.
Af konkrete ting nævnes investeringer i en modernisering og forbedring af den infrastruktur, der bringer øllet rundt i Parken. Samtidig øges udvalget af drikkevarer, ligesom Carlsberg vil brygge en helt ny og F.C. København-øl.
Carlsbergs branding på C-tribunen vil desuden blive forvandlet til F.C. Københavns farver, og det samme gælder også flere barer rundt omkring i hovedstaden.
Flere initiativer i den nye aftale vil løbende blive afsløret, tilføjes det.
Som led i aftalen vil Carlsberg desuden fortsat være at finde på ærmet af spillertrøjerne. Tidligere på ugen annoncerede F.C. København også et samarbejde med Adidas løbende frem til sommeren 2028.