Ny afdeling skal få Unibrew tættere på de største samarbejdspartnere

Drikkevarekoncernen fra Faxe strømliner strategien og vil både søge nye markeder og skabe længerevarende samarbejder med partnere. Det fortæller ny chef for satsningen.
Ny afdeling i Royal Unibrew skal yderligere samle de mange forskellige partnerskaber. Blandt de store partnere er Heineken og Pepsico. Foto: Pr/ Royal Unibrew
Ny afdeling i Royal Unibrew skal yderligere samle de mange forskellige partnerskaber. Blandt de store partnere er Heineken og Pepsico. Foto: Pr/ Royal Unibrew

Danmarks næststørste bryggerikoncern Royal Unibrew skal tættere på de største samarbejdspartnere og skal gerne ind på endnu flere markeder. Derfor har Royal Unibrew oprettet en helt ny afdeling for koncernens partnerskaber og kommercielle interesser, der skal stå forrest i den strategi. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter