Vægttabsmedicin spøger ved drikkevaregigant

Coca-Cola melder om stort fokus på midler som Ozempic, der kan påvirke forbrugernes kalorieindtag. 
To tredjedele af Coca-Colas sortiment består af produkter med lavt eller intet sukker- og kalorieindhold. | Foto: Shannon Stapleton
To tredjedele af Coca-Colas sortiment består af produkter med lavt eller intet sukker- og kalorieindhold. | Foto: Shannon Stapleton

Selvom Coca-Cola endnu ikke mærker til, at vægttabsmidler som Ozempic og Wegovy bliver mere og mere populære blandt forbrugerne, så er drikkevaregiganten ”meget fokuseret” på risikoen for, at det kan udhule salget. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også