Jysk Vin vil sætte flere nåle i kortet med åbningen af københavnsk vinbar

Det østjyske vinselskab vil have flere sociale reklamesøjler i form af vinbarer. Første mål er en københavnsk en af slags - derefter må tiden og erfaringerne vise, fortæller direktør.
Anders Søgaard er butikchef i Jysk Vins første - og foreløbigt eneste - vinbar. | Foto: Stine Schjøtler
Anders Søgaard er butikchef i Jysk Vins første - og foreløbigt eneste - vinbar. | Foto: Stine Schjøtler

Kendskabet til det østjyske vinselskab Jysk Vin skal øges, og når man ikke har hverken vinbutik eller salg til restauranter, gør man det bedst ved at åbne flere vinbarer.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også