Jysk Vin vil sætte flere nåle i kortet med åbningen af københavnsk vinbar
Det østjyske vinselskab vil have flere sociale reklamesøjler i form af vinbarer. Første mål er en københavnsk en af slags - derefter må tiden og erfaringerne vise, fortæller direktør.
Kendskabet til det østjyske vinselskab Jysk Vin skal øges, og når man ikke har hverken vinbutik eller salg til restauranter, gør man det bedst ved at åbne flere vinbarer.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Philipson Wine overtager Excellent Wine
For abonnenter
Bundlinjen rammer ny top i østjysk Vinoble-ejer
For abonnenter