Jysk Vins første vinbar skal fungere som en social reklamesøjle

Ny vinbar skal skabe opmærksomhed om Jysk Vin gennem kurser, vinsmagninger og andre sociale arrangementer. Så er timingen med inflation ”bare ærgerligt”, lyder det fra direktøren i Jysk Vin, der stadig tror på ideen.
Foto: Stine Schjøtler/JPA
Foto: Stine Schjøtler/JPA

”Vi har lavet et sted, vi ikke har set herhjemme før, og det er blevet lige præcis, som vi gerne vil have det,” lyder det begejstret fra adm. direktør, Flemming Olsen fra Jysk Vin, som i begyndelsen af november åbner egen vinbar i den jyske hovedstad.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også