Jysk Vins første vinbar skal fungere som en social reklamesøjle

Ny vinbar skal skabe opmærksomhed om Jysk Vin gennem kurser, vinsmagninger og andre sociale arrangementer. Så er timingen med inflation ”bare ærgerligt”, lyder det fra direktøren i Jysk Vin, der stadig tror på ideen.
Foto: Stine Schjøtler/JPA
Foto: Stine Schjøtler/JPA

”Vi har lavet et sted, vi ikke har set herhjemme før, og det er blevet lige præcis, som vi gerne vil have det,” lyder det begejstret fra adm. direktør, Flemming Olsen fra Jysk Vin, som i begyndelsen af november åbner egen vinbar i den jyske hovedstad.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter