FødevareWatch

Vinkæmper investerer massivt i markedsføring for at skille sig ud

Markedsføringen inden for onlinesalg af vin er blevet mere aggressiv over de senere år. Ifølge to af de største aktører er det nødvendigt i meget konkurrencepræget marked. Konsolidering venter forude, spår de.

Foto: Joachim Adrian/Politiken/Ritzau Scanpix

Det kræver store markedsføringsmuskler- og investeringer, hvis man skal gøre sig bemærket på det stadigt mere konkurrenceprægede marked for salg af vin på nettet.

Det kan både Jysk Vin og Phillipson Wine skrive under på.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Ketchupeffekt redder resultatet hos kæmpen Euro Cater

Den nordjyske Euro Cater-koncern, der omsætter for over 8 mia. kr., har igen haft et svært og coronapåvirket regnskabsår. Samlet blev det dog til et positivt resultat i et år, hvor store nedgange blev afløst af store opture, siger økonomidirektør.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier