FødevareWatch

Vinkæmper investerer massivt i markedsføring for at skille sig ud

Markedsføringen inden for onlinesalg af vin er blevet mere aggressiv over de senere år. Ifølge to af de største aktører er det nødvendigt i meget konkurrencepræget marked. Konsolidering venter forude, spår de.

Foto: Joachim Adrian/Politiken/Ritzau Scanpix

Det kræver store markedsføringsmuskler- og investeringer, hvis man skal gøre sig bemærket på det stadigt mere konkurrenceprægede marked for salg af vin på nettet.

Det kan både Jysk Vin og Phillipson Wine skrive under på.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier