FødevareWatch

Winefamly skifter igen-igen forretningsmodel

Winefamly ændrer igen forretningsmodellen og vender tilbage til udgangspunktet. Pengene skal tjenes på abonnementer, ikke vin, lyder det fra vicedirektør Thomas Pedersen.

Foto: PR

Der er blevet skruet en del på forretningen gennem Winefamlys efterhånden fem år lange levetid.

I 2018 sænkede den unge virksomhed sine abonnementpriser i håbet om at tiltrække flere kunder - noget, der er imidlertid ikke virkede helt efter hensigten, men til gengæld hævede loyaliteten blandt kunderne.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier