Mikkeller: "De små prisstigninger kan gøre en kæmpe forskel"

LILLE INDGREB, STOR EFFEKT: Selv prisstigninger på en krone kan have ”ekstremt stor effekt,” siger Mikkeller-direktør, der de seneste år har lært, at også små justeringer kan gøre stor forskel.
Foto: Camilla Stephan / Mikkeller
Foto: Camilla Stephan / Mikkeller

Oven på to år, hvor alt fra råvare- til energi- og fragtpriser er strøget til vejrs, har det for mange danske føde-og drikkevarevirksomheder været uundgåeligt med effektiviseringer. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter