Mikkeller: "De små prisstigninger kan gøre en kæmpe forskel"

LILLE INDGREB, STOR EFFEKT: Selv prisstigninger på en krone kan have ”ekstremt stor effekt,” siger Mikkeller-direktør, der de seneste år har lært, at også små justeringer kan gøre stor forskel.
Foto: Camilla Stephan / Mikkeller
Foto: Camilla Stephan / Mikkeller

Oven på to år, hvor alt fra råvare- til energi- og fragtpriser er strøget til vejrs, har det for mange danske føde-og drikkevarevirksomheder været uundgåeligt med effektiviseringer. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også