Alefarm: "Det giver mere mening for os at producere mindre og samtidig sænke priserne"

LILLE INDGREB STOR EFFEKT: Alefarm Brewing fra Greve har tilpasset produktionen efter efterspørgslen og modsat andre sænket priserne. ”På den måde skiller vi os også ud på markedet,” siger direktør.
Foto: Alefarm Brewing / Pr
Foto: Alefarm Brewing / Pr

Oven på to år, hvor alt fra råvare- til energi- og fragtpriser er strøget til vejrs, har det for mange danske føde-og drikkevarevirksomheder været uundgåeligt med effektiviseringer. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Frieslandcampina er tilbage på sporet efter et udfordrende 2023. | Foto: Frieslandcampina/ Pr

    Arla-rival vækster markant i første halvår

    For abonnenter

    Læs også