Vinselskaber mærker – endnu – ikke krisen

To af de store spillere på vinmarkedet mærker endnu ingen nedgang i salget. Både horeca- og detailsalget går godt, men de er spændte på, hvad der sker til næste år, lyder det fra både Jysk Vin og Philipson Wine.
Foto: Martin Zakora
Foto: Martin Zakora

Selvom forbrugsmønstrene ændrer sig markant for tiden, så har det ikke sat i sig i vinmarkedet. Ikke endnu i hvert fald.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også