Champagne og smagekasser løfter resultaterne i Philipson Wine

Danskernes selvforkælelse bidrager til, at det nordsjællandske vinselskab kan lægge flere millioner til på bundlinjen. Fremgangen får topchefen til at kigge efter opkøb i det spækkede landskab for onlinevin.
Jens Christian Milo, der er adm. direktør i Philipson Wine fortæller, at selskabet har investeret mere i sin wepshop og onlinesalg i regnskabsåret 2020/21. | Foto: Ole Lind / Ritzau Scanpix
Jens Christian Milo, der er adm. direktør i Philipson Wine fortæller, at selskabet har investeret mere i sin wepshop og onlinesalg i regnskabsåret 2020/21. | Foto: Ole Lind / Ritzau Scanpix

Champagnepropperne flyver rundt på kontoret i Kokkedal, hvor Philipson Wine i regnskabsåret for 2020/21 er gået frem på alle parametre.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter