FødevareWatch

Champagne og smagekasser løfter resultaterne i Philipson Wine

Danskernes selvforkælelse bidrager til, at det nordsjællandske vinselskab kan lægge flere millioner til på bundlinjen. Fremgangen får topchefen til at kigge efter opkøb i det spækkede landskab for onlinevin.

Jens Christian Milo, der er adm. direktør i Philipson Wine fortæller, at selskabet har investeret mere i sin wepshop og onlinesalg i regnskabsåret 2020/21. | Foto: Ole Lind / Ritzau Scanpix

Champagnepropperne flyver rundt på kontoret i Kokkedal, hvor Philipson Wine i regnskabsåret for 2020/21 er gået frem på alle parametre.

Årets resultat efter skat er endt på 19,5 mio. kr., hvilket er 6,5 mio. kr. mere end i 2019/20-regnskabet. Bruttofortjenesten er ligeledes gået frem med 8 mio. kr. fra 50,4 mio. kr. i 2019/20 til knap 59 mio. kr. i seneste regnskabsår.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier