Nestlé kaster 7,8 milliarder kroner ind i kampen for bæredygtig kaffe

Fødevarekoncernen lancerer en stor bæredygtighedsstrategi frem mod 2030 med et milliardbeløb i ryggen, der skal bane vejen mod mere bæredygtig kaffe. Det er en strategi, der vil involvere alle brands og markeder i koncernen, fortæller talsperson.
Foto: Joaquin Sarmiento/AP/Ritzau Scanpix
Foto: Joaquin Sarmiento/AP/Ritzau Scanpix
af ASGER SKOVDAL JEPSEN

Klimaforandringer. Store udsving i handelspriser. Stigende råvarepriser. Mindre udbytte fra syge og gamle træer.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også