FødevareWatch

Cocio går frem i nyt regnskab – og 2022 tegner endnu bedre

Starbucks-samarbejde og strategijustering har lagt til i både bund og top i Arla-koncernens chokolademælks-forretning, Cocio. Med de vækstrater, man har foreløbigt har set i 2022, tegner fremtiden sig til at blive lys, siger direktør.

Foto: Thomas Borberg/Ritzau Scanpix.

Regnskabsåret 2021 bød på fremgang i Arlas chokolademælks-forretning, Cocio Chokolademælk A/S.

Det viser et nyt regnskab fra selskabet, der holder til i Esbjerg, og det fortæller Christian Fischer, som siden januar har været direktør for Arla-koncernens forretningsenhed Milk Based Beverages, der foruden Cocio også omfatter plantedriks-brandet Jörd og Starbucks-samarbejdet.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Sommertid på FødevareWatch

I de kommende fem uger udkommer FødevareWatch med ét dagligt nyhedsbrev, hvor vi løbende vil bringe nyheder fra branchen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier