FødevareWatch

Starbucks-salg redder bundlinjen i Cocio

I et tumultarisk år som følge af pandemien endte salget af Cocio-produkter gennem Starbucks med at hæve bundlinjen i chokolademælkskoncernen.

Foto: Thomas Borberg / Ritzau Scanpix

Der er tilfredshed at spore i stemmen på Rasmus Malmbak Kjeldsen, der er direktør i Cocio, når han omtaler regnskabstallene for 2020. Samtidig er han dog også fuldt bevidst om, at det kunne have set bedre ud.

"Overordnet er vi tilfredse. Vi er endt nogenlunde på et punkt, som vi havde regnet med. Vi ser en stigende indtjening på Cocio, og det er drevet en del af, at vi har haft en positiv omkostningsudvikling på vores mejeri," siger han.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier