Juicekoncern kæmper sig ud af stormvejr
Efter to år hvor Co-Ro har været fanget i hvad selskabet kalder ”den perfekte storm”, så var 2021 forløsningens år. Her kom både omsætning og bundlinje tilbage til mere normale takter. Nu skal to nye markeder drive væksten i 2022.

Af Manon Skov Buch og Sebastian Schlüter Jacobsen
I 2021 skulle Co-Ro, der står bag de juice- og isprodukter som Sunquick og Sun Lolly, tilbage på sporet.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Havredrik giver underskud på halvanden milliard
For abonnenter