Juicekoncern kæmper sig ud af stormvejr

Efter to år hvor Co-Ro har været fanget i hvad selskabet kalder ”den perfekte storm”, så var 2021 forløsningens år. Her kom både omsætning og bundlinje tilbage til mere normale takter. Nu skal to nye markeder drive væksten i 2022.
Adm. direktør Søren Holm Jensen kan glæde sig over fremgang i juicekoncernen Co-Ro efter svære år. | Foto: Gregers Tycho/ERH
Adm. direktør Søren Holm Jensen kan glæde sig over fremgang i juicekoncernen Co-Ro efter svære år. | Foto: Gregers Tycho/ERH
Af Manon Skov Buch og Sebastian Schlüter Jacobsen

I 2021 skulle Co-Ro, der står bag de juice- og isprodukter som Sunquick og Sun Lolly, tilbage på sporet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også