FødevareWatch

Michelin-restaurant fik mikrobrygger til at se mod ny salgskanal

Restauranterne har hidtil været et lukket land for Alefarm Brewing fra Greve. Men da mikrobryggeriet kom på menukortet hos en Michelin-restaurant, begyndte stifteren at drømme om mere.

Foto: PR / Alefarm Brewing

Oftest landede de knap 250.000 liter øl, Alefarm Brewing bryggede i 2021, på enten en ølbar, i en ølbutik eller direkte ude hos forbrugeren gennem webshoppen.

Men sidste år blev bryggeriet så kontaktet af Restaurant Jordnær i Gentofte, og dermed tegnede sig en ny retning for det børsnoterede First North-bryggeri.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Gorillas fyrer 300 ansatte – fremtid i Danmark er uvis

Hård konkurrence på ”last mile delivery”-markedet får tyske Gorillas til at skære til og sadle om. Fremover vil fokus være på Tyskland, Frankrig, Holland, Storbritannien og USA, mens fremtiden for den danske forretning hænger i en tynd tråd.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier