FødevareWatch

Rekom ser store muligheder i specialølmarked

Rekom Group har investeret i det nye bryggeri Too Old To Die Young. Barkoncernens kommercielle chef ser store muligheder for bryggeriet, men også uudnyttede muligheder i det danske specialølsmarked.

Lars Mejlgaard, kommerciel chef i Rekom Group. | Foto: PR / Rekom Group

Hvad skal et stort selskab som Rekom, der har en trecifret millionomsætning, med et specialølsbryggeri på Rådhustorvet i Sønderborg?

Bargruppen skal følge trenden med specialøl og støtte en god forretningsidé, lyder svaret fra Lars Mejlgaard, der er kommerciel chef i Rekom Group.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier