Efter 20 år med vækst er der stadig potentiale for mere for Tuborg

Tuborg-brandet har i de senere år påkaldt sig stor opmærksomhed på nogle af verdens helt store ølmarkeder, og Carlsberg-chef forventer, at den markante vækst vil fortsætte i årene, der kommer.
Foto: De unge forbrugere er nøglen til Tuborgs succes de seneste tyve år, siger Robbie Millar, der er vicedirektør for global marketing i Carlsberg. Foto: Wolfgang Rattay / Ritzau Scanpix.
Foto: De unge forbrugere er nøglen til Tuborgs succes de seneste tyve år, siger Robbie Millar, der er vicedirektør for global marketing i Carlsberg. Foto: Wolfgang Rattay / Ritzau Scanpix.

Stilstand er tilbagegang, står der på Tuborgs hjemmeside. Og det opsummerer meget godt de seneste tyve år i koncernen, hvor ølmærket i dag er tre fjerdele større end i år 2000.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter