FødevareWatch

Direktør i Vestfyen: "Det her samarbejde skal give os større muskler på det danske marked"

Det nye samarbejde mellem den amerikanske bryggerikæmpe Molson Coors og Vestfyen fra Assens er første skridt mod at skabe en stærkere forretning og position på det danske marked, fortæller direktør Rasmus Damsted Hansen.

Topchef i bryggeriet Vestfyen Rasmus Damsted Hansen. Foto: Bryggeriet Vestfyen

Fra starten af 2022 kommer der fem nye øl ud på de danske supermarkedshylder og i fadølsanlæggene på restauranter og barer, som led i et nyt samarbejde mellem amerikanske Molson Coors og Bryggeriet Vestfyen.

Øllene skal forhåbentligt hjælpe Bryggeriet Vestfyen med at blive en endnu større aktør på det danske marked. Samtidig skal samarbejdet få den vestfynske forretning til at vokse, fortæller adm. direktør i Bryggeriet Vestfyen, Rasmus Damsted Hansen.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier