FødevareWatch

Molson Coors' indtog i Danmark er kun begyndelsen

De danske ølforbrugere er nogle af de mest progressive, der findes. Derfor ser den amerikanske bryggerikæmpe muligheder for flere lanceringer på det danske marked efter entreen sammen med Bryggeriet Vestfyen, siger regional europæisk direktør i Molson Coors.

Foto: Molson Coors er verdens femtestørste bryggerikoncern. Foto: Rick Wilkins / Ritzau Scanpix

Sidste uge præsenterede Bryggeriet Vestfyen og den amerikanske bryggerikæmpe Molson Coors sit nye partnerskab, der i første omgang betyder, at fem populære øl på verdensmarkedet snart rykker ind på de danske hylder og barer.

Indtoget fra verdens 5. største bryggerikoncern på det danske marked skal ses i lyset af, at bryggeriet vil øge sin tilstedeværelse på hele det nordiske marked, siger Neil Tonge, der regional direktør for Europa fra Molson Coors.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier