FødevareWatch

Champagnekoncern tror på den dyre spiritus' genkomst

I vin- og spirituskoncernen Moët Hennessy regner man med, at forbrugernes lyst til at spise og drikke ude vil udmønte sig i et voksende salg af de dyrere brands.

Foto: Mandoga Media/AP/Ritzau Scanpix

Hvis ikke man som leverandør af dyre champagne- og cognac-flasker skulle sige det, hvem skulle så?

I franske Moët Hennessy forventer man en "post covid-rennesance", skriver Financial Times, der har talt med topchef Philippe Schaus fra luksuskoncernen LVMH, der ejer drikkevareselskaberne.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Isproducenterne melder klar til at kæmpe om sommermarkedet

De danske isproducenter forventer, at de får en af de bedste sæsoner nogensinde, og alle har de en formel for, hvordan de skal vinde danskernes gunst. Der er dog ikke én formel, der er ens, men der er utallige nye produkter og tiltag på vej.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier