FødevareWatch

Coronakrisen får flere unge til specialølshylderne

Selvom pandemien har presset specialbryggeriernes afsætning på barer og restauranter, har krisen tilsyneladende sat blus under efterspørgslen hos de yngre forbrugere, viser rundspørge for FødevareWatch. Tendensen er vedvarende, vurderer branchedirektør og analysechef.

(ARKIV) | Foto: Casper Dalhoff/Ritzau Scanpix

Måneders nedlukning har godt nok lagt en dæmper på danskernes muligheder for at prøve nye øl ude – til gengæld har det tilsyneladende fået tændt op under særligt de unge forbrugeres specialølstørst.

Det viser en ny rundspørge foretaget af analysebureauet Wilke for FødevareWatch.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Ny formand i nordjysk fiskekoncern

Fiskekoncernen Seafood Danmark fik i sommer ny koncernchef, og nu er der også kommet ny bestyrelsesformand i selskabet med de store vækstambitioner.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier