FødevareWatch

Carlsberg-topchef forventer nyt markedskifte: "Vi ser allerede den næste bølge"

Et år inde i pandemien forventer Cees 't Hart nu et nyt skifte i forbrugertendenserne: Nu handler det ikke kun om velkendte brands. "Vi ser, at folk higer efter variation," siger topchefen.

(ARKIV) | Foto: BUNDGAARD CARSTEN/ERH

Efter de første pandemibølger ser topchefen i Carlsberg, Cees 't Hart, nu en ny forbrugsudvikling i horisonten.

Det fortæller han i et interview med FødevareWatch i forbindelse med det nyligt udgivne regnskab.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Pernod Ricard køber online whiskykæmpe

The Whisky Exchange er onlineforhandler af knap 4000 forskellige skotske whisky-mærker i over 30 lande. Handlen skal give den franske koncern mere viden om markedet.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier