FødevareWatch

Royal Unibrew usikker på fremtid for succesfuldt onlinetiltag

Mens tusindvis af smagskasser gang på gang er sendt ud i Danmark, er Royal Unibrew tilbageholdende med at spå om fremtiden for sine digitale ølsmagninger. "Vi vil helst have, at de får nogle gode øloplevelser hos vores kunder," siger landedirektør.

Til trods for massiv succes og tusindvis af solgte smagskasser er det tilsyneladende usikkert, hvorvidt Royal Unibrews storsælgende ølsmagninger i cyberspace vil have en plads i forretningen på sigt.

Sådan lyder meldingen fra bryggeriets chef for det danske marked, Kasper Ryttersgaard Jacobsen, som er tilbageholdende med at spå om fremtiden for de succesfulde smagninger.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier